arrow_back Arino.com#

Arino.com#

more_vert
انیمه | 10:35 1400/07/17

داستان انیمه در مورد دختری دبیرستانی به نام یویی کوموری (به ژاپنی:小森 ユイ Komori Yui) است که وقتی پدرش بعنوان یک کشیش کلیسا و کار و شکار خوناشام ها بدون گفتن بهش از کشور خارج میشه و یویی مجبور میشه به ژاپن بیاد و با شش پسر مرموز مواجه میشه با اولین دیدار متوجه رفتار عجیب ساکنان خانه می‌شود و بزودی در می‌یابد که شش برادری که در آن خانه زندگی می‌کنند انسان عادی نیستند و خون آشام هستند که نام آنها شو ،رجی ،آیاتو ،لایتو ،کاناتو و سوبارو است. آنها آن دختر که یویی نام دارد را ماننده یک عروس قربانی میدانند عموی ساکاماکی ها که ریکتر نام دارد به انها گفته که ان دختر را نکشند و البته آنها به حرفش او گوش میدهند در واقع ریکتر یویی را برای این زنده گذاشته که قلب مادر آیاتو لایتو کاناتو که کوردلیا نام دارد را در بدن این دختر قرار دهد و متاسفانه موفق شود اما سزای کار او مرگ بود البته یک مرگ تایید نشده!

بچه ها ببینید فقط یکم چیزه چیز پوف خودتون ببینید میفهمید😐

جووووک 😁 | 10:22 1400/07/17

اینترنت اینجا اگه به جای پشتیبانی فنی یه صدای ضبط شده می ذاشت که بگه «به درک که اینترنتت مشکل داره» همون کاربرد کارمندا رو داشت. هزینه ش هم کمتر بود.

جووووک 😁 | 10:18 1400/07/17

ملت سال به سال میرن آمریکا ویزاشون باطل نشه، ما هم سه ماه یک بار با خطه ایرانسل زنگ میزنیم خطمون نسوزه

خدایا دلخوشیمو ازم نگیر😂😂

جوک🤣🤣 | 10:13 1400/07/17

به سلامتی روزی که اسمم بیاد رولب رفیقام…
پوزخند بزنن و با پشت دست اشکاشونو پاک کنن وبگن هههههههی!!کی فکرشو می کرد؟؟
اون پورشه خریده و ما هنوز پراید سوار می شیم..
چیه فک کردی می خوام بمیرم؟؟
خودت بمیری مگه من جای توروتنگ کردم؟؟

انیمه | 14:01 1400/07/16

انیمه Tokyo Revengers به عنوان یکی از مورد انتظار ترین انیمه های شونن سال 2021 شناخته می شه. که گرافیک و آرت بسیار جذابی داره و در کنار شخصیت پردازی های فوق العاده و داستانی کم نظیر به یکی از رقبای اصلی انیمه پرطرفدار جوجوتسو کایسن تبدیل شده. انیمه انتقام جویان توکیو تونسته به شکلی شگفت انگیز ژانر های متفاوتی رو باهم به نمایش بذاره. از ژانر هایی مثل اکشن، درام، ماورالطبیعی و فانتزی به زیبایی استفاده شده، تا این انیمه رو به یکی از بهترین انیمه های شونن تبدیل کنه.

خلاصه:

برخلاف بیشتر پروتاگونیست ها و کارکترهای اصلی انیمه های شونن که با اعتماد به نفس و خونگرم هستن، تاکمیچی شخصیتی نسبتا متزلزل و بدون اعتماد به نفس داره. ما توی انیمه توکیو ریونجرز داستان هاناگاکی نوجوون رو می بینیم که برای برای پیدا کردن یه هدف و بیهوده نگذروندن زندگیش تلاش می کنه. و بزرگترین دلیل این شخصیتی که داره، حس حسادتیه که نسبت به افراد ثروتمند و بی دغدغه جامعه پیدا کرده. چون این افراد بی دغدغه مدام بی پول و بی هدف بودن خودش رو بهش یادآور می شدن.

تاکمیچی توی مدرسه به خاطر حس خود کم بینی و فقر اعتماد به نفس معروفه. بی نهایت از کلمه ی “ببخشید” استفاده می کنه و اصلا روی احساساتش کنترل نداره. اما اتفاقی عجیب باعث ایجاد تغییر و تحولاتی توی شخصیت تاکمیچی می شه. و اون رو به یه کارکتر شجاع و مصمم تبدیل می کنه.

خیلی باحاله حتما تماشا کنید

انیمه | 13:32 1400/07/16

سگ‌های ولگرد بونگو یا بونگو اِستِرِی داگز (ژاپنی: 文豪ストレイドッグス هپبورنBungō Sutorei Doggusu؟) یک مجموعه مانگای سینن ژاپنی است که توسط کافکا آساگیری نوشته و توسط سانگو هاروکاوا مصور سازی شده‌است. این مانگا از سال ۲۰۱۲ در مجله یانگ ایس به چاپ می‌رسد. این مجموعه از مانگا بر روی اعضای گروهی دولتی به نام آژانس کارآگاهی مسلح و زندگی روزمره آن‌ها تمرکز دارد، اما بیشتر تمرکز آن بر روی شخصیت اصلی داستان یعنی آتسوشی ناکاجیما است که به آژانس می‌پیوندد برای انجام کارهایی چون حل کردن پرونده‌های قتل و … ،کسب و کارهای

لینک قسمت ویژه سیب مرده:https://www.aparat.com/v/GhM6Z

قسمت های معمولی همه دوبله فارسی میتونید از فیلیمو و آمارات تماشا کنید

بچه ها لطفا | 19:14 1400/07/12

بچه ها بگید چی بذارم 

البته که به زور میتونم پست بذارم هیچی بلد نیستم هعیییییییییی

خوب بگید چی بذارم هیچ فکری به ذهنم نمیرسهههههه

کمککک | 11:14 1400/07/09

کمککککککککک نمیدونم چطوری فعالیت کنم اصن بلاگیکس به صورت خیلی زیادی تقیر کردههههه

خب دیگه | 11:10 1400/07/09

خب دیگه تلاش میکنم  از این به بعد فعالیتامو شروع کنم فقط چون تنهام نویسنده نیاز دارم هرکی‌میتونه نویسنده فعالی باشه فرم رو پر کنه الان فرمو مینویسم سنجاق میکنم

پس از سالها | 11:07 1400/07/09

پس از سالها اومدم اصن بلاگیکس چرا اینشکلیه خیلیییی تغیر کرده وات از هیچیش دیگه سر در نمیارم دوستان عزیز میشه لطفا کمک کنید؟

قدرت گرفته از بلاگیکس ©
expand_less