انیمه Tokyo Revengers به عنوان یکی از مورد انتظار ترین انیمه های شونن سال 2021 شناخته می شه. که گرافیک و آرت بسیار جذابی داره و در کنار شخصیت پردازی های فوق العاده و داستانی کم نظیر به یکی از رقبای اصلی انیمه پرطرفدار جوجوتسو کایسن تبدیل شده. انیمه انتقام جویان توکیو تونسته به شکلی شگفت انگیز ژانر های متفاوتی رو باهم به نمایش بذاره. از ژانر هایی مثل اکشن، درام، ماورالطبیعی و فانتزی به زیبایی استفاده شده، تا این انیمه رو به یکی از بهترین انیمه های شونن تبدیل کنه.

خلاصه:

برخلاف بیشتر پروتاگونیست ها و کارکترهای اصلی انیمه های شونن که با اعتماد به نفس و خونگرم هستن، تاکمیچی شخصیتی نسبتا متزلزل و بدون اعتماد به نفس داره. ما توی انیمه توکیو ریونجرز داستان هاناگاکی نوجوون رو می بینیم که برای برای پیدا کردن یه هدف و بیهوده نگذروندن زندگیش تلاش می کنه. و بزرگترین دلیل این شخصیتی که داره، حس حسادتیه که نسبت به افراد ثروتمند و بی دغدغه جامعه پیدا کرده. چون این افراد بی دغدغه مدام بی پول و بی هدف بودن خودش رو بهش یادآور می شدن.

تاکمیچی توی مدرسه به خاطر حس خود کم بینی و فقر اعتماد به نفس معروفه. بی نهایت از کلمه ی “ببخشید” استفاده می کنه و اصلا روی احساساتش کنترل نداره. اما اتفاقی عجیب باعث ایجاد تغییر و تحولاتی توی شخصیت تاکمیچی می شه. و اون رو به یه کارکتر شجاع و مصمم تبدیل می کنه.

خیلی باحاله حتما تماشا کنید